.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بر اساس اعلام شرکت توزیع برق ؛
جدول خاموشی احتمالی ۲۰مرداد در سراسر استان مازندران
شمال نیوز: شرکت‌های توزیع برق مازندران و برق غرب مازندران برنامه خاموشی‌های احتمالی مازندران برای روز چهارشنبه ۲۰ مرداد را اعلام کردند.
جدول خاموشی احتمالی ۲۰مرداد در سراسر استان مازندران

به گزارش شمال نیوز، خاموشی‌های تابستانه مازندران که از ابتدای هفته جاری پس از حدود دو هفته پایداری شبکه برق استان یک بار دیگر از سر گرفته شده و به دلیل اعمال خاموشی‌های خارج از برنامه و گسترده اعتراضات زیادی را به دنبال داشت، روز گذشته نیز در بسیاری از مناطق استان ثبت شد که مهم‌ترین آن بر اثر نقص فنی در قائمشهر رخ داد.

قطعی بیش از هشت ساعته برق در محدوده شمالی قائمشهر سبب شد که چند هزار خانوار در این شهر پرتراکم با مشکلات ناشی از قطعی برق و به تبع آن قطع شدن آب در آپارتمان‌ها مواجه شوند. نقص فنی ترانس در پست شهید شاکری قائمشهر واقع در جاده کیاکلا دلیل این خاموشی طولانی اعلام شد. در برخی شهرها نیز قطعی برق در دو نوبت و هر نوبت نیز بیش از دو ساعت اعمال شد. قطع شدن برق در ساعات نامنظم و خارج از برنامه اعلام شده در بسیاری از نقاط مازندران از سوی شهروندان گزارش شده است.

با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا در مازندران طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، احتمال افزایش مصرف برق در استان و اعمال خاموشی‌ها حتی در دو نوبت طی امروز و فردا وجود دارد. خاموشی با برنامه در قالب طرحی سراسری به منظور پایداری شبکه و کنترل مصرف برق در شرایط پیک مصرف با دستور مرکز کنترل شرکت توانیر به مدت ۱۲۰ دقیقه در هر نوبت و تا زمان عادی شدن مصرف اعمال می‌شود.

 اعمال خاموشی در برخی مناطق مازندران با وجود اعلام برنامه زمانبندی قطعی برق، خارج ساعات اعلام شده اعمال می شود که این موضوع انتقادهای مشترکان برق در شهرهای مختلف مازندران را به دنبال داشت. علاوه بر متفاوت بودن ساعات اعمال خاموشی ها، طولانی بودن زمان خاموشی در بعضی شهرها و همچنین اعمال دو نوبت خاموشی نیز مورد اعتراض و انتقاد مشترکان شبکه برق مازندران قرار گرفته است.

 بنا به اظهارات مسئولان صنعت برق کشور، احتمال اعمال خاموشی روزانه دست‌کم تا پایان مرداد ادامه دارد. بر این اساس نیز انتشار برنامه‌های خاموشی احتمالی در هر روز همچنان در دستور کار شرکت‌های توزیع برق در استان‌های مختلف قرار دارد. شرکت‌های توزیع برق مازندران و غرب مازندران نیز برای روز چهارشنبه ۲۰ مرداد جدول خاموشی‌های احتمالی روزانه را برای مناطق مختلف این استان منتشر کردند.

با کلیک روی نام یا تصویر مرتبط هر شهرستان، فایل‌های پی‌دی‌اف PDF شامل جدول خاموشی احتمالی تمام شهرستان‌های مازندران برای روز چهارشنبه ۲۰ مرداد قابل مشاهده است. برنامه خاموشی‌ شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار) در قالب یک فایل پی‌دی‌اف PDF و شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق غرب مازندران شامل رامسر، تنکابن، عباس‌آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد هر کدام در فایلی مجزا قابل دسترسی است.

شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار)

 

رامسر

جدول خاموشی احتمالی ۲۰مرداد مازندران

تنکابن

جدول خاموشی احتمالی ۲۰مرداد مازندران

عباس‌آباد

جدول خاموشی احتمالی ۲۰مرداد مازندران

کلاردشت

جدول خاموشی احتمالی ۲۰مرداد مازندران

چالوس

جدول خاموشی احتمالی ۲۰مرداد مازندران

نوشهر

جدول خاموشی احتمالی ۲۰مرداد مازندران

نور

جدول خاموشی احتمالی ۲۰مرداد مازندران

محمودآباد

جدول خاموشی احتمالی ۲۰مرداد مازندران

طبق اعلام شرکت توزیع برق مازندران، تکرار آدرس‌ها به منزله خاموشی احتمالی در صورت عبور از سقف پیک مصرف است و هرگونه خاموشی دیگر خارج از این برنامه به دلیل اتفاقات و رخدادهای لحظه‌ای در شبکه حادث می‌شود و مشترکان محترم می‌توانند آن را به اتفاقات شبکه امور به شماره ۱۲۱ اطلاع دهند.

زمان خاموشی‌های احتمالی برای مدیریت مصرف برق علاوه بر سامانه «برق من» با انتشار جدول‌هایی توسط شرکت‌های توزیع برق نیز اعلام می‌شود.

     
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.